Taramayı geç
Güncelleme: 17:35 TSİ 06 Eylül. 2010 Pazartesi
Sponsor: 
Facebook'ta Paylaş

Kız çocuk istiyorsanız bunları yemeyin

Hollanda’daki Maastricht Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmada, kız çocuk sahibi olmak isteyen kadınların tuzlu yiyeceklerden ve muzdan uzak durmaları gerektiği belirtildi. Ancak uzmanlar, bu tür çalışmaların çift kontrollü olması ve kanıta dayanması gerektiğini söylüyor.

ntvmsnbc ve Ajanslar
Güncelleme: 17:35 TSİ 06 Eylül. 2010 Pazartesi

İSTANBUL - Araştırmaya göre, kalsiyum ve magnezyum içerikli yiyecekler kız çocuk sahibi olmada daha etkili.

Araştırma sonuçlarına göre, kız isteyen anne adaylarının kalsiyum içerikli yoğurt, peynir, ıspanak, badem, brokoli, portakal, somon balığı ve yulaf ezmesi ile magnezyum içerikli kaju fıstığı, fasulye, buğday gevreği gibi yiyecekleri yemesi gerekiyor.

Ancak çocuğun cinsiyetini belirleyen Y kromozomun babadan geldiğini belirten uzmanlar, bu tür çalışmaların anlamlı olması için çift kontrollü yapılması ve kanıta dayalı olması gerektiğini söylüyor.

Bu habere puan verin
En yüksek puan alan haberler
Düşük
0.5 puan ver1 puan ver1.5 puan ver2 puan ver2.5 puan ver3 puan ver3.5 puan ver4 puan ver4.5 puan ver5 puan ver
Yüksek

0 kullanıcıdan 0 puan.
Facebook'ta Paylaşılanlar
0 Yorum yapmak için .
olarak oturum açmışsınız. Çıkış?
Gönder
0/1000

reklam

View Photos of Singles

Find your next car

$7 trades, no fee IRAs