Taramayı geç
Güncelleme: 11:06 TSİ 27 Ocak. 2010 Çarşamba
Sponsor: 
Facebook'ta Paylaş

GDO karaciğer ve böbreklere zarar veriyor

1432’de kurulan ve Dünya’nın en eski üniversitelerinden biri olan Caen Üniversitesi'nin yaptığı araştırmaya göre, GDO'lu ürünler karaciğer ve böbreklerde hasara yol açıyor.

Güncelleme: 11:06 TSİ 27 Ocak. 2010 Çarşamba

Gezegen'in Geleceği isimli radyo programını yapan Dr. Uygar Özesmi bu konuda şunları söylüyor:  Araştırmada, hayvanlar, Monsanto biyoteknoloji şirketinin ürettiği üç farklı GDO'lu mısır tohumuyla beslendi.

Monsanto, küresel GDO sektörünün en az %90'ını ele geçirmiş dev bir Amerikan şirketi. Amerika'da ise, Monsanto'ya ait olmayan GDO'lu tohum yok gibi.

Araştırmayı yürüten Gilles-Eric Seralini, hayvanların böbrek ve karaciğerlerinde yalnızca 3 ayda hasar meydana geldiğini söyledi.

Haberin devamı ↓
reklam

Bu, GDO'lu besinlerin ani zehirlenmelere yol açmasa bile kronik zehirlenmeye yol açtığını gösteriyor. Şimdi, GDO'nun daha uzun süreli etkilerini bulmak üzere daha kapsamlı araştırmalara başlanacak. Ülkemize her türlü GDO’nun girişi de bir an önce yasaklanmalı ve biyogüvenlik yasası sivil toplum kuruluşlarının görüşleri doğrultusunda ülkemizi GDO’lardan korumalı.

Bu habere puan verin
En yüksek puan alan haberler
Düşük
0.5 puan ver1 puan ver1.5 puan ver2 puan ver2.5 puan ver3 puan ver3.5 puan ver4 puan ver4.5 puan ver5 puan ver
Yüksek

0 kullanıcıdan 0 puan.
Facebook'ta Paylaşılanlar
0 Yorum yapmak için .
olarak oturum açmışsınız. Çıkış?
Gönder
0/1000

reklam

View Photos of Singles

Find your next car

$7 trades, no fee IRAs